Header Ads

Header ADS

Asena kocam eğer beni aldatırsa?

Kadınlarda aldatıyor diyen Asena kocası hakkında neler söyledi.

'Her Şey Dahil’e konuk olan ve geçen günlerde uluslararası 'oryantalin ustası' ödülünü sahip olan Asena burada çok önemli açıklamalarda bulundu.

'Her Şey Dahil’e konuk olan ve geçen günlerde  uluslararası 'oryantalin ustası' ödülünü sahip olan Asena burada çok önemli açıklamalarda bulundu.Asena konuk olduğu programdasöylediği sözlerle magazin gündemine oturdu.Asena'nın söylediği kocam aldaıtırsa affederim sözü sosyamedyada bomba etkisi yarattı.

Çulsuz adamla işinin olmadığını söyleyen Asena "7-8 senelik bir evliliğim varsa çocuğum da varsa affederim. İnsanlık hali hata yapabilir. Ama böyle yeni evliysem gözünün yaşına bakmam terk ederim.
Kadınlar da aldatıyor ama ben kimsenin yaptığını eleştirmem yargılamam bu benim başıma da gelebilir. Ben çok mu azize bir kadınım. Ben neler görmüş neler geçirmiş kadınım ben feleğin çemberine parmak soktum." şeklinde konuştu.





Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.